Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 11 października 2021

Kolejny wyraz, kolejny przecinek, kolejna kropka... - 5 lat blogowania



Dzień dobry, dzień dobry! Jak się zapewne domyślacie studia ruszyły już pełną parą. Minął dopiero pierwszy tydzień, a ja już czuję się przytłoczona ilością materiału do przerobienia. Ale! Zakasam rękawy i ruszam do dzieła! Nadeszła ta chwila by w końcu lepiej zorganizować sobie czas 😁

Zapomnijmy jednak o studiach. Jak co roku na początku października przybyłam w jednym konkretnym celu! Dacie wiarę, że 8 października minęło 5 lat od pojawienia się tutaj pierwszego tekstu? Postu, którego niepoprawiona interpunkcja, wciąż razi mnie w oczy, a proste i nieskomplikowane zdania, aż proszą o jakieś rozwinięcie. 

Jak tak myślę o tym, że bloguję już praktycznie przez jedną czwartą swojego życia, to z jednej strony jestem mocno zaskoczona, z drugiej natomiast trochę przestraszona. Pięć lat! Kiedy to minęło? Przecież wciąż pamiętam moje wcześniejsze nieudane blogi, których żywoty były naprawdę krótkie. Kurczę! Poszukiwanie nazwy dla Bluue Butterfly i całego zamysłu bloga, wcale nie wydaje się tak odległe. 

I pomyśleć, że zaczynałam jako 15latka, która choć w głowie nie miała jeszcze tyle co teraz, miała wielkie marzenie. Te same, które ma również ta prawie 20latka (cieszę się jeszcze ostatnim dniem przed zmianą kodu). Być tutaj. Pisać. Czytać. Szukać. Rozmawiać. Dyskutować. Tworzyć. Rozwijać. Tak jak to robiłam przez ostatnie lata i tak jak dalej chcę to robić. 

Wychodzi na to, że Bluue Butterfly to kawał historii, którą znajduję pomiędzy linijkami tekstów. W końcu jestem starsza, dojrzalsza, może ciut mądrzejsza. Dużo się zmieniło, przede wszystkim ja się zmieniłam. Niektóre rzeczy uległy przewartościowaniu, niektóre przyjaźnie zostały poddane próbie, niektórzy ludzie odeszli, niektóre plany się zmieniły. To śmieszne, że w swoich starych tekstach widzę siebie sprzed lat i to jak się zmieniłam. To trochę jak czytanie pamiętnika, gdzie ciut koślawym pismem pisało się o dawnych miłostkach czy problemach.

I tak jak co roku (niech tradycji stanie się zadość!) chciałabym podziękować Wam za to, że tu jesteście. Dziękuję za Wasze poświęcenie w czytaniu moich (czasami wątpliwej jakości) tekstów i opinii. Dzięki za to, że pod postami zostawiacie chociaż kilka słów. Jestem wdzięczna za każdą obserwację, każde polecenie i dodanie mojego bloga do Waszej czytelniczej listy. Takie z pozoru małe rzeczy mocno motywują do dalszej pracy, do pisania, do rozwoju! No i przede wszystkim wielkie dzięki, że tu zaglądacie. Bez Was nie miałoby to sensu.  


To co? Lecimy razem po kolejny rok?  
imageimageimage
Pozdrawiam image
 
instagram

komentarze

  1. Gratuluję serdecznie i życzę jeszcze wielu lat blogowania. U mnie wczoraj minęło 4 lata odkąd prowadzę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja właśnie ruszam z nowym blogiem, na który serdecznie Cię zapraszam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Każdy kolejny rok motywuje. Swego czasu też liczyłam lata. Ostatnio przestałam. Ale może dlatego, że różnie bywa u mnie ostatnio z regularnością. Swojego pierwszego bloga zaczynałam pisać mając 11 lat. Tamtego kawałka sieci dawno już nie ma. Potem były kolejne blogi (które mam zgrane i siedzą sobie offline na moim dysku twardym). Przez moment miałam też epizod z blogiem na hasło, bo musiałam ukrywać się przez niepożądaną osobą. Z aktualnym blogiem mam 7-my rok. Sumarycznie piszę od 20 lat. Na poważnie (to co nadal mam zachowane) od około 15-stu. Uświadomiłam sobie to teraz czytając Twój wpis, dziękuję za inspirację.
    Życzę kolejnych cudownych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Minęło sporo czasu i oby jeszcze to trwało. Blogowanie to piękna sprawa , ja zawsze lubię wrócić do swoich starych postów i powspominać:D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5 rocznicy :) oby dalej się przyjemnie pisało :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Hello Everyone Here,
    My Name is Dylan Brandon, I'm from the UK and I was once a Vaginal Cancer patient.
    Until the day my doctor recommended Dr Itua Herbal Remedy to me on how he uses Herbal medicines to cure all kinds of disease, I was very inst rested on his herbal remedy because I was very sick at that moment and I was diagnosed with Brain Tumor and Vaginal Cancer. I took the risk to take his treatment after watching his documentary.
    I contacted him on Email and explained my situation to him, he kindly told me how it works and also how I can purchase his herbal product through his website www.drituaherbalcenter.com/shop.
    A week later the herbal medicines were shipped to me through courier service, I drank his herbal medicines for three weeks and I was healed, cured from Brain Tumor/Vaginal Cancer.
    It was so marvelous that even my friends with Breast/Prostate Cancer also contacted Dr Itua for herbal products and they are all cured as well with Dr Itua Herbal Medicines, I do not know how many Sick people are here today or who have not yet read this. I pray god should let you see this to know there is wellness for you. He guaranties me that he can cure the listed diseases below______Bladder cancer,Brain cancer,Hiv,Herpes,
    Esophageal cancer,Gallbladder cancer,Gestational trophoblastic disease,Head and neck cancer,Hodgkin lymphoma
    Intestinal cancer,Breast Cancer,Prostate Cancer,Brain Tumor,Kidney cancer,Hpv,Tach Diseases,Leukemia,Liver cancer,Lung cancer,Melanoma,Mesothelioma,Adrenal cancer.Bile duct cancer,Bone cancer ,Multiple myeloma,Neuroendocrine tumors
    Non-Hodgkin lymphoma,Oral cancer,Ovarian cancer,Sinus cancer,Hepatitis A,B/C,Skin cancer,Soft tissue sarcoma,Wart Removal,Lupus,Spinal cancer,Stomach cancer
    Testicular cancer,Throat cancer,Thyroid Cancer,Uterine cancer,Fibroid,Angiopathy, Ataxia,Arthritis,Amyotrophic Lateral Sclerosis,Brain Tumor,Fibromyalgia,Fluoroquinolone Toxicity
    Syndrome Fibrodysplasia Ossificans Progres Sclerosis,Alzheimer's disease,Chronic Diarrhea,Copd,Parkinson,Als,Adrenocortical carcinoma Infectious mononucleosis. Vaginal cancer,Vulvar cancer
    Dr Itua Herbal Center Contact,Email: drituaherbalcenter@gmail.com

    OdpowiedzUsuń