Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 10 października 2020

Jakoś za szybko to minęło... Czwarte urodziny bloga

 


Dokładnie 8 października 2016 na Bluue Butterfly pojawił się pierwszy post. Tekst bardzo króciutki z przecinkami i kropkami w niekoniecznie odpowiednich miejscach (aż w oczy kłuje). Kilka zdań o mnie, bardzo ogólnych i zaproszenie do zaglądania na stronę. Wyszedł z tego bardzo beznadziejny postimage 

Pewnie to powtórzę to po raz któryś, ale przedtem miałam kilka blogów - niewypałów, bo często kończyły się pomysły, znikała motywacja i regularność. Przygody z blogowaniem pojawiały się nagle, ot jakaś zachcianka. Równie szybko się kończyły. Było naprawdę sporo podejść. Jedne przeżywały dłużej, drugie mniej ale zawsze nadchodził ich kres. A potem wpadłam na Bluue Butterfly. 


W pierwotnym założeniu blog miał być typowo lifestylowe. I tak było. Poczyniłam sporo wpisów z moimi przemyśleniami, wrażeniami, relacjami z wycieczek, pomysłami. Stosunkowo niedawno zaczęły pojawiać się moje książkowe opinie (do miana recenzji nadal im daleko). W ten sposób przekształcił się w blog lifestylowo - książkowy. Chociaż przyznać trzeba, że teraz dominują tu głównie książki. W międzyczasie powstał również fanpage, a nawet konto na instagramie! Sporo się wydarzyło.

 

Przyznam się, że przy tworzeniu miałam naprawdę duże plany (z których oczywiście nie zamierzam rezygnować!). Chciałam żeby Bluue Butterfly było miejscem dla wszystkich, gdzie będzie można poczuć taką swobodną i miłą atmosferę. Marzyłam o jakiejś społeczności z którą będę dyskutować, myślałam o zmienianiu świata. Chciałam pokazywać jakie życie jest piękne, odsłonić jego słodkie i gorzkie strony. Ale nie wszystko było takie proste. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrealizować to nieduże marzenie. Oczywiście będę się starać, a czas pokaże. 


Dziękuję wszystkim tym, którzy tutaj zaglądają mniej lub bardziej regularnie. Wasze komentarze, miłe słowa i wsparcie to coś, co często doprowadzało mnie do radości i nie pozwoliło poddać się w blogowaniu! Jesteście wspaniali!


Wiecie...cztery lata to kawał czasu...   image

Aż ciężko uwierzyć...

Bo sporo się wydarzyło, trochę się zmieniłam... a ze mną zmieniał się mój blog...


imageimageimage

 Trzymajcie się ciepło i nie dajcie koronawirusowi!  image
https://www.instagram.com/_bluue_butterfly_/https://www.facebook.com/PannaBluueButterfly/?ref=bookmarks

komentarze

  1. Gratuluję tych czterech lat i życzę co najmniej drugich tylu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 4 lat bloga i mam nadzieje, że jeszcze wiele lat blogowania przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurrczę gratulacje takiej rocznicy , i sama wiem jak to szybko leci bo w wakacje też minęło 4 lata w blogerze :D Jak zwykle życzę motywacji do tworzenia, czasu, weny :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje! Życze dużo weny, oby jeszcze długo cieszyło Cię to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję kochana. Ja wczoraj odchodziłam trzecią rocznicę bloga. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę, jak się złożyło!! Również gratuluję i życzę samych sukcesów w blogosferze! 💙

      Usuń
  6. Piękny wynik :) blogowanie wchodzi w krew i z doświadczenia wiem, że jak raz się zacznie to trudno przestać ;) Serdecznie gratuluję tych czterech lat i życzę kolejnych, wspaniałych i owocnych lat na blogu. Jak najwięcej czytelników i jak najwięcej satysfakcji z pracy :) Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 lata to super czas! Robisz się prawdziwą blogerską wyjadaczką;) Wszystkiego najlepszego, dużo inspiracji i energii do tworzenia coraz to nowych wpisów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w tworzeniu dalej swojego miejsca tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations on 4 th Anniversary.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/dr-brandt-xtend-your-youth-face-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzenie bloga przez 4 lata to naprawdę piękny wynik! Mam nadzieję, że Twoje plany co do jego rozwoju jeszcze się spełniają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! <3 4 lata to na prawdę piękny czas.
    Życzę wytrwałości i motywacji do dalszego wiernego tworzenia swojej internetowej strony.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych 4 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie gratulacje i najlepsze życzenia! Oby kolejne cztery lata minęły Ci równie wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń