Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 21 października 2021

"Najbardziej magiczny przedmiot to...?" - Rozdanie książkowe



Dzień dobry, dzień dobry! 
To dopiero trzeci tydzień, a ja czuję się tak jakby mijał trzeci miesiąc. Tak... Przeżywam teraz takie trochę zderzenie ze studencką rzeczywistością. Na własnej skórze przekonuję się z czym się je to całe studiowanie. Ale dzisiaj (a właściwie to wczoraj), kiedy w końcu nadarzyła się jakaś luźniejsza chwilka przychodzę do Was z niespodzianką!

Jeśli zerkniecie bardziej w prawo, zobaczycie że... dzisiaj ma premierę mój patronat! I z tej okazji mam dla Was małe rozdanie! A wszystko dzięki uprzejmości ekipy z Treningu Wyobraźni. 

Zasady są proste. Wystarczy, że:
 🌼 Będziesz obserwatorem bloga Bluue Butterfly
 🌼 Odpowiesz na pytanie konkursowe
 🌼 Zostawisz swojego maila w komentarzu
 
Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz na mój Instagram, a także odwiedzisz Trening Wyobraźni!

A pytanie konkursowe brzmi: "Najbardziej magiczny przedmiot to...?"

Dajcie się ponieść fantazji! Może to być kapelusz czarnoksiężnika, kryształowa kula, liść klonu czy cokolwiek innego co Wam wpadnie do głowy! Proszę tylko abyście trochę uzasadnili swoją odpowiedź!

A teraz garstka informacji:
 🦋 Rozdanie trwa od 21.10 do 30.10.2021
 🦋 Wygrywa jedna osoba
 🦋 Wysyłka tylko na terenie Polski
 🦋 Rozdanie prowadzone jest na Instagramie i blogu

Dobrej zabawy i powodzenia! 😁

Zwyciężyła @_niezla_sztuka_bookstagram

imageimageimage
Pozdrawiam image
 
instagram

komentarze

  1. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej magiczne rzeczy są równocześnie najbardziej prozaiczne. Ja stawiam na filiżankę kawy. Nigdy nie wiesz, co możesz z niej wyczytać;P
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń